Plezier, Respect, Vertrouwen, Discipline en Weerbaarheid

Judoclub Nobel, de kracht van ontwikkeling

Judo is de bekendste budosport van Nederland. Dat judo zo populair is heeft het te danken aan de toegankelijkheid van het judospel. Judo is een sociale sport. Bij judo moet je rekening houden met elkaar. Judo is er voor meisjes en jongens vanaf 4 jaar. Het maakt niet uit hoe klein, groot, vors of slank je bent.

Je leert bij judo juist gebruik te maken van je eigen mogelijkheden. Iedereen kan dus een goede judoka worden. Met judo krijg je meer zelfvertrouwen, je wordt sterker en leert een verdedigingssport.

LESLOCATIES SCHIEDAM

Gymzaal, Stockholm 13:
• maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag

WSV-west, Frans Halsplein 33:
• woensdag

NIEUW!
Nobelsports start vanaf 31 mei Kickboksclub Nobel voor kinderen van 6 t/m 12 jaar. Meer informatie via info@nobelsports.nl

Inschrijven voor gratis proefles

Plezier

voor ieder kind

Welkom bij judoclub Nobel

Judoclub Nobel is, met ca. 140 jeugdjudoka’s, de jongste judoclub van Schiedam. De judolessen worden gegeven in de wijk Sveaparken in de gymzaal aan de Stockholm 13. Wij zijn opgericht in 2000 en officiëel aangesloten bij de Judo Bond Nederland. Iedereen vanaf 4 jaar is welkom: jongens en meisjes, jong, oud.

Bij Judoclub Nobel staat de ontwikkeling en de individuele judoka centraal. Voor elke leeftijd en niveau vinden we de juiste begeleiding. Judoclub Nobel is de enige judoschool in Schiedam Noord waar alle lessen wordt gegeven door erkende leraren van de Judo Bond Nederland.

Ben je benieuwd of judo iets voor jouw kind is?

Wil jij op judo of past Judoclub Nobel bij jouw kind?
Schrijf je dan in via het onderstaande formulier.