Prettig kennis te maken

Judoclub Nobel is, met ca. 140 jeugdjudoka’s, de jongste judoclub van Schiedam en is gevestigd op de Stockholm 13 in de wijk Sveaparken. Wij zijn opgericht in 2000 en officiëel aangesloten bij de Judo Bond Nederland. Iedereen vanaf 4 jaar is welkom: jongens en meisjes, jong, oud.

Bij Judoclub Nobel staat de ontwikkeling en de individuele judoka centraal. Voor elke leeftijd en niveau vinden we de juiste begeleiding. Judoclub Nobel is de enige judoschool in Schiedam Noord waar alle lessen wordt gegeven door erkende leraren van de Judo Bond Nederland.

Past Judoclub Nobel bij jouw kind? Schrijf hem of haar dan hier in.

Weerbaarheid

voor de rest van je leven

Sociaal en maatschappelijk betrokken

Bij Judoclub Nobel wordt er ook veel aandacht besteed aan het sociaal maatschappelijke aspect. Wij voelen ons verantwoordelijk voor dat deel begeleiding van onze judoka’s omdat zij een deel van hun vrije tijd bij ons doorbrengen.

Deze maatschappelijke betrokkenheid uit zich voornamelijk in het organiseren van sociale aangelegenheden zoals de judo instuiven tijdens schoolvakanties, (eindejaars)activiteiten, de jaarlijks terugkerende clubkampioenschappen, seizoensafsluiting en het judokamp.

Vertrouwenspersoon

Judoclub Nobel heeft een onafhankelijke vertrouwenspersoon die indiens gewenst benaderd kan worden wanneer het binnen onze club gaat om pesten, intimidatie, machtsmisbruik, discriminatie etc.:

John Koevermans
Götenborg 4